logo

گروه صنعتی های وین

گروه صنعتی (های وین) فعالیت خود را از سال 1390 در زمینه طراحی ، تولید ، فروش و نصب آغاز نمود و توانست در طی این مدت با عنایت به لطف پروردگار و بهره وری از گروهی های مجرب در تولید و نصب و فروش نیاز مشتریان عزیز با بهترین کیفیت و در کوتاه ترین زمان ممکن به انجام رساند.
sale{a}hiwinco.ir
09124782158
 

سیستم های امنیتی و حفاظتی

سیستم های حفاظتی و نظارتی

در چند دهه اخیر، سیستم های امنیتی و حفاظتی به منظور کاهش جرم و جنایت و سرقت اموال در حال افزایش بوده است. ضمن این که برخی سیستم های امنیتی در مراکز کسب و کار و خانه ها نسبتا یک امر اساسی محسوب می شوند، برخی از آنها با ترکیب های پیشرفته تر و بسیار حساس تر موجود می باشند، که تنها در چند سال گذشته در دسترس افراد قرار گرفته اند.
در نتیجه، صاحبان ملک های تجاری و صاحب خانه ها در حال حاضر با انواع مختلفی از این سیستم های امنیتی و نظارتی روبرو هستند و انتخاب های متعددی برایشان موجود است که باید با توجه به نیازهای خود انتخاب مناسبی داشته باشند.

تجهیزات الکترونیکی مانند دوربین های مدار بسته مادون قرمز، سیستم های امنیتی آلتراسونیک، پرتوهای فوتوالکتریک، سیستم های امنیتی و حفاظتی کابلی فشار سنسور، سیستم های امنیتی تشخیص میدان مغناطیسی منفعل و غیره. البته سیستم های امنیتی پیشرفته ی دیگری هم وجود دارد.
در هر صورت اینکه تا چه حد این سیستم های امنیتی که برای اداره ،خانه ها و یا مراکز تجاری خود انتخاب می کنید، پیشرفته باشد اهمیت چندانی ندارد بلکه مهم نصب حرفه ای آن و اطمینان از نحوه ی عملکرد آن می باشد. شما ممکن است پیشرفته ترین سیستم های امنیتی و حفاظتی را تهیه کنید اما اگر نصب آن به صورت حرفه و توسط نیروی ماهر همان سیستم صورت نگیرد امکان ناکار آمدی آن افزایش میی یابد.
در نتیجه با توجه به اینکه باید سیستم امنیتی مناسب و کارآمد انتخاب شود هم زمان باید به نحوه ی نصب آن نیز توجه شود.

رضایت شما از همکاری با ما افتخار ماست
87

مشتریان راضی

841

طراحی خط فکری مشتری

854

تغییر دکوراسیون